Vad roligt att du har hittat till denna sidan, det betyder att du är lite nyfiken på scouterna och även att bli scoutledare.

Vi söker hela tiden efter nya scoutledare som vill vara med och göra skillnad för barnen i Vårby Gård. Vår målsättning är att få våra scouter att växa som individer för att därigenom göra världen bättre. Vårby Gårds Scoutkår vill att fler barn och ungdomar ska få möjlighet att pröva scouting och vi har vuxit stadigt de senaste åren. Du är en trygg vuxen person med intresse av friluftsliv, ledarskap och som delar scouternas värderingar om att vara en juste kompis. Du är nyfiken på att lära dig nytt och att utvecklas som individ.

Vi erbjuder dig en fantastisk möjlighet att göra skillnad för barn och ungdomar.

Du kommer ingå i ett ledarteam om ca fyra ledare varav en ansvarig avdelningsledare med ledarerfarenhet.

Vi söker scoutledare framför allt till de yngre avdelningarna/grupperna som är i åldern 8 till 11 år, men även till de äldre grupperna, mellan 12 och 16 år.

Fyll i dina uppgifter nedan så kontaktar vi dig.